Home Sweet Home

8 juni 2018 - Vancouver International Airport, Canada

Hallo allemaal,

Ondertussen zijn we alweer een paar dagen thuis. Bijgekomen van de jetlag (nouja bijna) en alweer aan het werk gegaan. We hebben natuurlijk nog een laatste dag beleeft in het geweldige Canada. Dus bij deze onze laatste blog van deze reis!

We slapen deze vrijdag lekker uit.. Dat kan ook prima want we hoeven pas rond 15:00u op de luchthaven te zijn. We worden rond een uur of 10:00 wakker en we gaan richting ontbijt. Ook hier is het ontbijt super geregeld dus we nemen het er lekker van.

We hebben besloten (omdat we niet super veel tijd hebben) om vandaag maar eens lekker te shoppen. Op de weg richting luchthaven zit namelijk een enorme outlet. En shoppen hadden we deze vakantie nog niet gedaan ;).

We gaan naar de McArthurGlen Outlet. Deze outlet heeft ruim 70 winkels van verschillende merken. Het regent wel een beetje.. Dus we gaan lekker winkel in en winkel uit.

Arjan scoort al snel wat T-shirts bij Puma. En vervolgens ook bij Nike. Bij Nike kopen we ook allebei een paar schoenen en we sluiten het shoppen af bij Tommy Hilfiger. Waar ook Arjan weer leuke kleren scoort.

Ondertussen krijgen we best een beetje trek en zien op de klok dat het al 14:00u is. We besluiten dan ook maar om vast richting luchthaven te rijden en de auto in te leveren....... Maar eerst moet de auto worden volgetankt. Om de hoek van het verhuurstation zit een tankstation dus we tanken nog een laatste keer. We rijden terug naar Avis waar ze ons al op staan te wachten.. Nou nog één laatste Check of we alles hebben en laten dan de auto achter (met pijn in ons hart uiteraard). Dag mooie Jeep!

We gaan eerst maar eens relax zitten en eten wat op de luchthaven. Daarna checken we onze koffers in en gaan bij de Starbucks lekker zitten met een echte Frappuccino! Best lekker :).

De luchthaven is hier trouwens best mooi! Mooi aangekleed met aquaria en groen.

We kunnen bijna boarden en we besluiten vast bij de gate te gaan zitten. Er hangen diverse televisies... Het nieuws was op en dat zat ik een beetje halfjes mee te kijken als plots de Orca's op tv zijn die in de haven van Victoria zwommen! Nou het nieuws is hier dus echt best wel groot. Het voelt nu nog specialer dat wij bij dit unieke moment aanwezig waren!

Het boarden verloopt soepel en we hebben weer de 2-zitter. Lekker! De eerste 5 uur van de vlucht gaan best snel.. We kijken beide 3 films en zo gaat het natuurlijk hard.. Daarna kruipt de tijd voorbij. We proberen het wel maar slapen lukt niet.. Het is daarbij ook nog steenkoud en zelfs een dekentje helpt niet. We waren zo blij toen we geland waren!

Léon stond klaar met de auto om ons op te halen. Altijd fijn als er iemand is om je op te halen :).

Bij thuiskomst waren de katjes ook helemaal blij ons weer te zien. Ze blijven maar achter me aan hobbelen ;). We proberen smiddags nog even onze ogen dicht te doen.. Want ondertussen ben je zo een uur of 30 wakker. We hebben die nacht dan ook heerlijk geslapen! ;)

Wow Canada.. Wat was je tof! Graag tot een volgende keer ;).

Jullie allemaal bedankt voor het volgen! Super leuk weer. :)

Liefs Laura en Arjan

1. Marianne Verwoert:
    13 juni 2018
    Dit kun je echt wel de reis van je leven noemen, wat was het fantastisch en hoe leuk om jullie avonturen dagelijks mee te beleven.
    Deze ervaring pakken ze jullie mooi niet meer af.
    Gelukkig weer veilig thuis gekomen ,en lekker nagenieten nu van jullie super reis.
    Mam 😚😚
  2. Sandra:
    13 juni 2018
    Leuk, nog zo’n laatste verslag. Wat hebben jullie een fantastische reis gemaakt. Het was voor ons thuis ook genieten. Nu alle foto’s uitzoeken en dan volop nagenieten. Dit pakt niemand jullie meer af!! XxX
  3. Wilma van Asch:
    13 juni 2018
    Dit was weer een prachtige ervaring en leuk dat we op deze manier hebben mogen mee genieten. Kijken al weer uit naar jullie volgende reis.
  4. Lenie:
    13 juni 2018
    Het was weer superleuk om jullie te volgen tijdens deze fantastische reis. Net of je er een beetje bij bent.Dankjewel voor die mooie verhalen en prachtige foto's
  5. Tante....:
    13 juni 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn...
    Een reis om nooit meer te vergeten...
  6. Remco Kriek:
    13 juni 2018
    Het was echt ontzettend leuk om jullie reis te volgen. Een reis om nooit te vergeten!
  7. Louise:
    14 juni 2018
    Vond het heel erg leuk om via jullie deze reis mee te mogen maken.
    Ik kijk er alweer naar uit, naar jullie volgende reis.
  8. Linda:
    16 juni 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Een geweldige reis gemaakt. En door de mooie blogs waren we er toch een beetje bij. Nu lekker nagenieten.
    Xxxx ma😘