Enjoying the good life :)

17 september 2016 - Negombo, Sri Lanka

Vandaag vertrekken we naar ons 5 sterren resort. Even helemaal niks en lekker genieten. Gelukkig voor Arjan wordt er vandaag weer alcohol geschonken ;)

Bij aankomst in het hotel, krijgen wij de sleutel van een prachtige kamer met zwembadzicht en zeezicht. Even de spullen afgooien en even het dorpje in. Hier shoppen we nog wat souvenirs en wat te snoepen en kleden ons dan om voor het zwembad. Tussendoor wordt er nog even op de deur geklopt... Ook hier worden we verast met een heerlijk taartje. Super leuk!

Een lekker zwembad aan zee. Wat wil je nog meer. De zee heeft (zoals eigenlijk altijd) de rode vlag. Dit houd in dat je het water niet in mag. Maar aan het zwembad hebben wij zeker genoeg.

We zitten net aan een verkoelend drankje als we boven ons wat geritsel horen...... We kijken omhoog en daar zit gewoon iemand in de boom..... Haha!! We hebben hem er helemaal niet in zien klimmen.. Wat blijkt, van palmboom naar palmboom hangen touwen. Deze meneer klautert daar overheen om van boom naar boom te komen en dan de rijpe kokosnoten mee naar beneden neemt.

We eten 's avonds heerlijk in het buffetrestaurant en gaan daarna wat op het strand zitten. Al snel krijgen we gezelschap van een schat van een hond die een lekker honden koekje wel ziet zitten ;)

We hebben morgen nog 1 dag te gaan, en daar gaan we lekker van genieten.

Liefs Arjan & Laura

1. Remco Kriek:
    17 september 2016
    Alleen dat uitzicht over dat strand al, fantastisch! Dat is zeker 'the good life'! :)
  2. Marianne Verwoert:
    17 september 2016
    Het zit er bijna op maar wat een avonturen hebben jullie beleeft, iets om op terug te kijken de komende jaren.
    Maak er morgen nog een fantastische dag van en geniet heerlijk van de zon.
    Liefs mam
  3. Wilma van Asch:
    17 september 2016
    Wat een mooi uitzicht op het strand . En wat hebben jullie een hoop mooie dingen gezien. Leuk dat jullie al die prachtige ervaringen met ons gedeeld hebben . Geniet er nog maar even van want het is nu zo voorbij .
  4. Lenie:
    18 september 2016
    Ziet er heerlijk relaxed uit. Geniet er nog van. Jullie zullen aan deze reis zeker hele mooie herinneringen over houden en dat is vind ik altijd het mooiste wat er is. En natuurlijk de prachtige foto's.