Ons laatste dagje

18 september 2016 - Negombo, Sri Lanka

Vandaag is ons laatste dagje aangebroken in Sri Lanka. Morgenochtend om 06:00 (nlse tijd 02:30) worden we opgehaald en naar de luchthaven gebracht. Vandaag dus extra genieten van onze laatste dag!

We hebben lekker gezwommen en op ons bedje aan zee gelegen. Uiteraard hadden onze honden vriendjes ons ook vandaag weer gevonden ;)

Ook hebben we vandaag nog een gaaf tafelkleed gekocht. Erg blij mee!

Om 17:00 hadden we nog een afspraak met een priester. Bij hem konden we de schoolspulletjes afgeven voor de kinderen die niet zoveel hebben.. Helaas is er veel armoede in dit land. Door zowel de priester als de receptie werden we hartelijk bedankt voor deze gulle gift. Het is belangrijk dat deze kinderen op juiste manier les krijgen met de juiste materialen. Wat waren deze mensen blij hier mee.... Voelde heel goed om te doen.

We hebben een lekkere laatste maaltijd gehad en hebben de laatste koekjes over de hondjes verdeeld. We duiken ons lekkere bed in. Op naar de vlucht van morgen!

Liefs Laura & Arjan

1. Sandra:
    18 september 2016
    En dan zit jullie mooie reis er weer op. Het was super om zo mee te mogen genieten van al jullie avonturen. Deze reis gaan jullie niet snel vergeten. Een fijne vlucht straks en we zien jullie snel. XxX
  2. Remco Kriek:
    18 september 2016
    Vakanties gaan ontzettend snel, maar jullie hebben er ontzettend veel uitgehaald, fantastisch!

En het achterlaten van broodnodige spullen voor de kinderen in Sri Lanka is een prachtige afsluiter.
  3. Paula van Asch:
    18 september 2016
    Dat was het dan! Wat een leuke verhalen. Vandaag was zelfs ontroerend als je hoort dat deze mensen zo blij zijn met je schoolspulletjes. Ik hoop dat jullie een goede terugreis hebben. Rust nog even goed uit en tot gauw! PS: ben benieuwd naar het tafelkleed :)
  4. Elisa:
    18 september 2016
    Wat moet dit een onvergetelijke vakantie zijn geweest. Heel veel gezien en gedaan nog even een paar dagn relaxen en ondertussen vliegt die tijd gewoon door..
    Nu alweer tijd om terug te gaan, het is voorbij gevlogen en wat een verhalen, bijzonder :)
    Voor nu een goede reis toe gewenst.

Xxx liefs ons
  5. Marianne Verwoert:
    18 september 2016
    Fijn om te horen dat jullie giften zo goed zijn ontvangen, hier zullen ze ongetwijfeld erg blij mee zijn, goed bezig!!
    Morgen weer op naar huis ben benieuwd naar al die mooie foto's, we zien elkaar snel, een heel fijne terugreis en een dikke kus van ons xxxx
  6. Lenie:
    19 september 2016
    Het einde van een prachtige reis. Een goede reis