Moskee

7 september 2016 - Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

Deze foto werd gemaakt op 7 september 2016 in Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten met een Canon Powershot SX420 Is.

1. Louise en Kees:
    8 september 2016
    Dat ziet er wederom weer heel spectaculair uit.
    Alles oogt ook zo ontzettend schoon en perfect.
    Denk dat jullie best even een omschakeling morgen moeten maken van Dubai naar Sri lanka, en ook de vlucht zal een andere wereld zijn dan dat mega grote vliegtuig van de emirates.
    Ik denk dat jullie het heel erg naar je zin gaan krijgen, jullie zoeken alle dingen die er maar te zien en te doen zijn op.
    Ben heel erg benieuwd naar morgen en de volgende dagen.
  2. Laura:
    8 september 2016
    Hoi Louise en Kees!
    Klopt! Dubai is los van het zand super schoon. Alles glimt en blingt en ziet overal de schoonmakers aan de gang.. We zijn opnieuw gevlogen met de Emirates. Wel een stukje kleiner als de 380 maar ook zeker met veel luxe! Weer een andere wereld Sri Lanka. We zijn benieuwd!