Canada it is!

28 november 2017 - Haaften, Nederland

Dag lieve volgers,

We hebben (zoals jullie wellicht op Facebook al hadden gelezen) onze volgende reis geboekt... En wat voor één! We gaan naar een bestemming waar Arjan al een hele tijd naar toe wilt. En uiteraard ikke ook ;).

We gaan naar Canada!

Het westen van Canada om precies te zijn. We maken een rondje van Vancouver door de Rocky Mountains om vervolgens via Vancouver Island weer terug te keren naar Vancouver. Als foto heb ik de route toegevoegd.

Wij hopen uiteraard dat jullie ons opnieuw willen volgen! :)
We moeten nog wel even geduld hebben we vertrekken namelijk 23 mei 2018 voor 18 dagen.

Maar voor het zover is plaatsen we uiteraard wat blogs van onze voorbereidingen.

Tot snel!

Liefs Laura & Arjan

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marianne Verwoert:
    28 november 2017
    Super vooruitzicht weer ben nu al benieuwd naar jullie belevenissen.
  2. Wilma van Asch:
    28 november 2017
    Mooi om naar uit te kijken . En wij zijn natuurlijk nieuwsgierig naar jullie belevenissen
  3. Lenie:
    28 november 2017
    Wauw ik denk een heel mooie reis. Stiekem een beetje jaloers. Kijk weer uit naar jullie verhalen
  4. Remco Kriek:
    28 november 2017
    Dit wordt echt een gave reis! Ik ben erg benieuwd naar alle verhalen!
  5. Sandra:
    29 november 2017
    Gaaf! Net jullie reisverhalen van Sri Lanka nog eens gelezen. Ik ben heel benieuwd hoe deze reis eruit gaat zien. Al verwacht ik dat dit ook een heel gave reis gaat worden. Ik kijk nu al uit naar jullie verhalen.
  6. Ellen:
    29 november 2017
    Gaaf hoor en al duurt het nog even we zijn heel benieuwd naar jullie verhalen