Nog 1 week te gaan....

28 augustus 2016 - Leerdam, Nederland

Het is nu bijna zo ver!​ Volgende week zondag vertrekken we naar Dubai. Hier zal onze 2-weekse vakantie gaan beginnen.

In Dubai gaan we alles zelf doen. We gaan o.a. naar de grootste vlindertuin van de wereld, de Burj al Arab (het enige 7sterren hotel ter wereld), we gaan met een jeep de woestijn in, brengen een bezoek aan 1 van de andere emiraten Abu Dhabi en we stappen in de snelste lift ter wereld om van het uitzicht te genieten vanaf het grootste gebouw ter wereld (824m!!!!) Genoeg te doen dus!

Op 8 september vliegen we door naar Sri Lanka. Hier zal een privé chauffeur (tevens onze gids) ons rondrijden door dit bijzondere land. Als foto heb ik onze route toegevoegd. Aan het einde van deze rondreis hebben we nog 2 nachten verlenging in een heerlijk 5 sterren hotel aan het strand, waar we lekker kunnen bijkomen van alle indrukken die we hebben opgedaan

In Sri Lanka brengen we o.a. een bezoek aan diverse belangrijke tempels, theevelden en kruiden tuinen. We gaan op safari in een dierenreservaat (waar we heel erg hopen op een luipaard), we maken een wandeling door de jungle en als klap op de vuurpijl gaan we olifanten wassen!!! Kijken hier heel erg naar uit!!!

Vorige week hebben we nog inkopen gedaan bij de Action. We gaan een schooltje/weeshuisje blij maken met wat schrijfspulletjes voor de kinderen. Ook aan de hondjes en katjes in Sri Lanka is uiteraard gedacht....

Tot volgende week!

Liefs Laura en Arjan

1. Remco Kriek:
    28 augustus 2016
    Het gaat nu echt opschieten voor jullie! Superspannend!

Dat uitzicht van het hoogste gebouw ter wereld moet wel heel spectaculair zijn. Gaaf hoor!
  2. Marianne Verwoert:
    28 augustus 2016
    Nog een paar nachtjes slapen.......spannend hoor !!
  3. Paula van Asch:
    28 augustus 2016
    Goed dat jullie ook aan de kinderen denken. Zullen ze blij mee zijn. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie allemaal gaan ervaren. We volgen jullie!
  4. Louise:
    29 augustus 2016
    Klinkt allemaal geweldig, en dat allemaal in 2 weken.
    Ik ga jullie blog volgen alsof ik er zelf bij ben.

Alvast een hele goede reis, en laat het avontuur beginnen.