Welkom in het hete Dubai......

5 september 2016 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Daar gaan we dan! Vandaag om 15:20 uur zou ons vliegtuig vertrekken naar Dubai. Met een klein uurtje vertraging zijn we dan eindelijk vertrokken en kan ons avontuur gaan beginnen.

Wat een geweldige vlieg maatschappij die Emirates. Mocht je ooit deze kant op gaan, doe dat dan met deze airline! Kregen bij binnenkomst meteen een opfrisdoekje om ons even lekker op te frissen, continu wat te drinken en (het is echt waar) een heerlijke maaltijd! Ook zit er op elke stoel een tablet, waar werkelijk honderden films, series, en spellen op staan. En die beenruimte is geweldig..... Niet te vergelijken met onze bekende Nederlandse airlines. De hele route konden we meekijken. Op de vleugels en onder het vliegtuig hangen camera's. Erg leuk om te zien!

Bij aankomst op de luchthaven voelen we het meteen.... Wat is het warm! Alles ging verder behoorlijk soepel... Moesten met een ondergrondse trein naar de bagagehal (zo groot is deze luchthaven) en daar kregen wij een visum. Gelijk door naar de bagageband, waar binnen zo'n 10 minuutjes onze koffers verschenen.

Door naar de aankomsthal waar een vriendelijke chauffeur ons opwachtte. Erg fijn dat we de transfer vooraf al hadden geboekt. Erg vriendelijke man die ons in 25 minuutjes afzette bij ons hotel. Onderweg heeft hij het één en ander verteld over Dubai en hebben we de beroemde Burj Khalifa (hoogste gebouw ter wereld) al gespot!

Hotel is keurig en bij binnenkomst hing er gelijk een gezellige sfeer. In één van de hotel bars was een feestje aan de gang... Gezellig maar deze slaan wij nu over aangezien het nu al 03:00uur is geweest;)

Krijgen een mooie schone kamer.

Welterusten en tot morgen!

Liefs Arjan en Laura

1. Marianne Verwoert:
    5 september 2016
    Fijn om te horen dat jullie zo'n goede reis hebben gehad, nu kan jullie avontuur beginnen, wens jullie een super tijd en doe kalm aan ,pas je aan aan de hitte .
    Dikke kus mam.
  2. Louise en Kees:
    5 september 2016
    Hoi Arjan en Laura. Geweldig om te lezen dat het zo'n fijne vlucht was. Daar kunnen onze maatschappijen inderdaad nog iets van leren. Alleen ben ik bang dat vliegen wel een stuk duurder zal zijn. Hopelijk is de rest van jullie vakantie net zo'n goede ervaring als de reisdag. We horen het snel van jullie. Groetjes, Louise en Kees
  3. Sandra:
    5 september 2016
    Fijn dat alles goed is gegaan en jullie veilig zijn aangekomen. Misschien moeten wij toch ook een keer die kant op, alleen al om de vliegervaring

Geniet er van! Heel veel plezier en ontspan. XxX
  4. Remco Kriek:
    5 september 2016
    Fijn te lezen dat de vlucht al een genot was!

Ik ben benieuwd hoe jullie Dubai gaan ervaren, want het is een heel andere wereld dan we gewend zijn.

Veel plezier en niet vergeten te drinken! :)
  5. Wilma:
    5 september 2016
    Wat fijn dat alles is goed gegaan.Had al eens een progamma gezien over dat vliegen was al super op de tv laat staan dat je het zelf mee maakt. Nu lekker uitrusten en genieten.
    heeeel veel plezier.
  6. Paula van Asch:
    5 september 2016
    Je moet een boek gaan schrijven Laura! :) In ieder geval fijn dat het allemaal voorspoedig gaat. Nogmaals geniet ervan en we kijken weer uit naar jullie volgende verslag! Dikke kus!
    Paula en pap
  7. Lenie:
    5 september 2016
    Hoi,fijn dat alles goed is gedaan. Ziet er prima uit op de foto's.Heerlijk om zo relaxed te vliegen. Ben weer reuze benieuwd naar het vervolg.