Ons avontuur begint!

23 mei 2018 - Vancouver, Canada

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. We gaan naar Canada!

Even tussendoor.. Het tijdstip dat ik deze blog schrijf is Nederlandse tijd 05:11..... Maar we hebben nog energie genoeg! (nouuuu eerlijk gezegd is het nu wel op, maar we piepen niet;)) Helemaal na wat we vandaag al hebben meegemaakt!

We werden rond 11:30 door mam lief afgezet op Amsterdam Schiphol en we konden overal zo doorlopen. Het was lekker rustig. Na wat overbagage (ja echt...) uit onze koffers te hebben gehaald door naar de douane. Daarna lekker wat gedronken en gegeten.

Om 15:20 de lucht in met KLM. Toch ook bij onze eigen vertrouwde Airline krijg je genoeg te eten en te drinken. En het was nog best lekker ook. Vooral de toetjes...... Ik had van te voren al stoelen gereserveerd. Toch wel fijn want nu hadden we samen een 2-zitter. Toch best relax!

Na een relaxte vlucht aangekomen op Vancouver Airport. Ook hier ging alles vlotjes. Het 'altijd vriendelijke' douane personeel liet ons door en onze bagage kwam al snel.

Nu kom het hoor.. Het ophalen van de auto........ We hadden een vrij 'simpele' intermediate.... Oftewel middenklasse auto. Maar Avis zal Avis niet zijn als zij niet een mooie upgrade hebben staan.. En die auto stond vooral Arjan ietsje meer aan.. We hebben een Jeep Wrangler gekregen. Achja doe dan de grootse maar! Jeetje wat een bak... Je moet er letterlijk in klimmen! Nou arjan de komende 2.5week ook weer blij. En ik vind het stiekem ook wel leuk ;).

Staan we bij de Avis te wachten... Staat daar toch een bekende dame in de rij. Ik denken en denken. En toen viel het kwartje! Voor degene die de populaire serie Once Upon A Time hebben gezien weten over wie ik het heb. Daar stond ze dan, The Evil Queen! Echt super wijs om zo'n bekende actrice in het echt te zien!!

Nou na wat adrenaline van de auto én de actrice op naar het hotel. We hebben een auto met navigatie en na wat instel werk op naar het hotel in Downtown Vanouver!

Ingecheckt en de auto geparkeerd (stiekem jammer dat we de auto pas vrijdag weer gebruiken). Een klein rondje gelopen in de stad en met een pizza zijn we lekker naar de hotel kamer gegaan.

Het is ondertussen bijna 05:30 Nederlandse tijd (hier 20:30) tijd om te gaan slapen. Hopen dat de jetlag ons niet te vroeg wekt. Even voor de duidelijkheid het is hier dus 9!!!!! uur vroeger.

Wij duiken ons bedje in. Tot morgen!

Liefs Arjan en Laura

1. Sandra:
    24 mei 2018
    Kijk dat is een goed begin. En wat een stoere auto. The Evil Queen, helemaal vet haha. Ik zou zeggen je kan weer naar huis hahaha. Nee hoor, ga lekker genieten van alle mooie dingen daar. Dat hebben jullie verdiend. XxX
  2. Remco Kriek:
    24 mei 2018
    Jeeeeej! Daar zijn jullie dan! Eindelijk in het mooie Canada. En nu al dingen meegemaakt die je van te voren niet had verwacht. :)

Met deze stoere auto gaan jullie een geweldige trip maken! Hopelijk komen jullie een beetje aan slapen toe. Ik ben benieuwd naar alle verhalen!
  3. Marianne Verwoert:
    24 mei 2018
    Ha ha geweldig begin van de vakantie zou ik zeggen, wordt afkicken als je terug.
    komt naar jullie eigen auto.
    Hoop dat jullie een goede nacht hebben zodat jullie weer fris aan jullie avonturen kunnen beginnen.
    Dikke kus van mam xx
  4. Wilma:
    24 mei 2018
    Je heb toch wel een Stiekem een foto gemaakt van the evil queen..??
    Jullie reis begint al goed met leuke momenten😉
  5. Louise:
    24 mei 2018
    Wat een geweldig leuk begin van de reis, dit kunnen ze jullie in ieder geval niet meer afpakken.
    En als ik alles lees, dan krijg ik er zelf ook zin in, Canada is geweldig mooi.
  6. Linda:
    24 mei 2018
    Wat een leuk begin van jullie avontuur. Wat een geweldige auto zeg. Wel stoer om in zoiets te mogen rijden. Heel veel plezier. Zie uit naar jullie volgende blog.
    Veel liefs 😘
  7. Lenie:
    24 mei 2018
    Hoi,goed begin van jullie vakantie. Mooie auto,ik snap dat Arjan dat leuk vind.😃 Ik kijk weer uit naar jullie reis verhalen.Veel plezier
  8. Paula van Asch:
    24 mei 2018
    Stoer die auto!. Past helemaal bij zo'n reis. Heel veel plezier !Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Kus!
  9. Wilma van Asch:
    25 mei 2018
    Wat een fantastich begin van jullie vakantie. Geniet er maar van